Ακούγοντας τον κ.Ράμφο στο ραδιιόφωνο, τρόμαξα από το γεγονώς ότι πάμε να δημιουργήσομε μιας νέας μορφής οικογένεια στο μέλλον, εάν επιτρέψουμε στα ομόφυλα ζεύγη, πέραν του δικαιώματος της ελεύθερης συμβίωσης,(που αυτό δε συζητιέται, διότι εχει πλέον καθιερωθεί σε πλείστα κράτη) και το δικαίωμα του γάμου κσι μάλιστα. με απόκτηση τέκνων,δηλ.τεκνοθεσία.
Και πρώτα πρώτα η λέξη δικαίωμα. Όταν και όπου δοθεί αυτό, απεριόριστα δεν γνωρίζει τέλος.. Δικαίωμά μου να συζώ με ένα ζωο, δικαίωμά μου να συγκοιμούμαι στο ίδιο κρεβάτι μαζί του ή ακόμη κα με δικαίωμα γάμου!.
Το δικάιωμα μας είπε ο κ , Ράμφος ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΌΡΙΑ,
Με βάση αυτό το δικαίωμα στο μεσαίωνα που είχαν οι ηγήτορες της Δυτικής Εκλησίας και είχαν γίνει παντοδύναμοι, έστειλαν, χωρίς όρια, οχτακόσιες χιλιάδες χριστιανούς στην πυρά.
Κατά τον ίδιο τρόπο ο παντοδύναμος ΧΊΤΛΕΡ είχε το δικα’ιωμα, χωρίς ‘ορια, που του έδινε η φασισυτικη πατρίδα του, να δημιουργεί κρεματόρια και να ρίχνει εκατοντάδες χιλιάδες ατόμων στην πυρά.
Ο θεσμός της οικογένειας δημιουργηθηκε από τότε που υπάρχει οικογένεια, με συμβίωση των ατόμων εντός και με ορισμένους άβατους όρους, δηλαδή ο θεσμός δημιουργεί όρια. Εάν τα παραβείς αυτά, δεν υπάρχει θεσμός, δεν υπάρχει οικογένεια. Ο θεσμός αυτός όπου λειτουργεί, είναι ο φυσικός . θεσμός, ο ανθρώπινος θεσμός, που υπακούει σε εσωτερικούς κανονισμούς, ώστε η κοινή συμβίωση του άρρενος με το θήλυ να διατηρε’ι την οικογένεια- όπου αυτή ακόμα υπάρχει και διατηρείται.
Η οικγένεια αυτή που θέλομε να δημιουργήσομε με τεκνοθεσία, λειτουργεί κάπως περίεργα , για να μην πώ αντίστροφα.. Ξεκινά από τη βούληση κα τα δικαιώματα των μεγάλων. Πως προεξοφλούνται η βούληση και τα δικαιώματα των παιδιων; Πώς θα τα αντιμετωπίσουν αυτά αύριο οι συμμαθητές τους στο σχολε’ιο, οι παρέες τους έξω στην κοινωνία, ‘όταν θα έχουν μεγαλώοει σ΄ένα ομόφυλο ζευγάρι που δεν ξέρουν ποιος είναι ο μπαμπ’άς ‘η η μ ητ’ερα τους ,τι boolıng τα περιμένει!
Θυμάμαι παλαιότερα στα σχολεία μας, με το πρόσχημα να ξυλωθεί η εικόνα του χριστού από την αίθουσα. επειδή υπήρχαν τρία μουσουλμανάκια σ τάξη, προβλήθηκε το εξής θέμα. Η πλειονότητα δν έχει το δικαώμα να καταπιέζει την μειονότητα, ενώ η μειονότητα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί, επειδή
καταπιέζονταν!
Για την πλειονότητα δε γινόταν λόγος γιατί αυτή ως πλειονότητα και απολαμβάμνει κσι καταπιέζει.
Έτσι και εδώ ακόμα μια νομοθεσία που λειτουργούσε ομαλά, χάριν των ολίγων καταργήθηκε!