Η χαρούμενη νότα της ημέρας !

 Η χαρούμενη νότα της ημέρας !
Με πρωτοβουλία των καθηγητών του Γυμνασίου-Λυκείου Πωγωνιανής (που αξίζει σίγουρα πολλά μπράβο) μαθητές και μαθήτριες επισκέφτηκαν όλα τα σπίτια του χωριού και έψαλλαν τα κάλαντα του Λάζαρου.
Βίντεο: Σ. Παπαδόπουλου

 Τα κάλαντα του Λάζαρου 
Σήμερον έρχεται ο Χριστός ο επουράνιος Θεός
και στην πόλη Βηθανία, Μάρθα κλαίει και Μαρία
Λάζαρο τον αδελφό τους τον γλυκύ ( και) καρδιακό τους,
Τρεις ημέρες τον θρηνούσαν και τον μοιρολογούσαν,
την ημέρα την Τετάρτη κίνησε ο Χριστός για νάρθει
Βγήκε(Μάρθα) κι η Μαρία έξω από τη Βηθανία
και εμπρός γονατιστή και τους πόδας του φιλεί
αν εδώ ήσουν Χριστέ μου, δεν θα πέθαινε ο αδελφός μου
μα εγώ τώρα πιστεύω και τάρταρα αναδεύω.
ότι δύνασαι, αν θέλεις και νεκρούς να ανασταίνεις.
Λέγε πίστευε η Μαρία άγωμεν εις τα μνημεία.
Τότε κι ο Χριστός δακρύζει και τον Άδη φοβερίζει.
Άδη Τάρταρε και Χάρε.  Άδη Τάρταρε και Χάρε
Δεύρο έξω Λάζαρε μου φίλε και αγαπητέ μου.
Λάζαρος απελυτρώθη,  ανεστήθη κι εσηκώθη
ζωντανός σαβανωμένος και με το κερί ζωσμένος.
Τότε η Μάρθα και η Μαρία τότε όλη η Βηθανία,
μαθητές και αποστόλοι τότε ευρεθήκαν όλοι
Δόξα το Θεό φωνάζουν και το Λάζαρο εξετάζουν.
Λάζαρε  πες μας τι είδες,  εις τον Άδη όπου πήγες;
Είδα φόβους είδα τρόμους είδα βάσανα και πόνους.
Δώστε μου λίγο νεράκι να ξεπλύνω το φαρμάκι
της καρδιάς και των χειλέων και μη με ρωτάτε πλέον.

Δύο νέα βραβεία

ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ ΕΝ ΒΟΣΤΙΝΗ (ΜΕΡΟΣ 1ο+2ο)

✅ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 11 ΚΑΙ 12: Εκδηλώσεις ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ

#Vostiniotis▼