Πωγωνιανή Πωγωνίου Ιωαννίνων 2021

DRONE Πτήση DJI. Πωγωνιανή Πωγωνίου Ιωαννίνων
Το βίντεο αυτό είναι αφιερωμένο στον αγαπητό φίλο Βαγγέλη Γκόγκο με καταγωγή από την Πωγωνιανή Πωγωνίου. Ένα φίλο που με έχει στηρίξει τεχνολογικά ούκ ολίγες φορές σε πολλά θέματα που μου παρουσιάστηκαν στο παρελθόν. Ένα συνάνθρωπο που είχε καθημερινή επικοινωνία με την οικογένειά μου όταν εγώ είμουν διασωληνωμένος πρόσφατα στην εντατική παλεύοντας για τη ζωή μου. Ένα φίλο που όταν άκουσε για πρώτη φορά τη φωνή μου στο τηλέφωνο μετά τήν επαναφορά μου από τη διασωλήνωση σχεδόν έκλαψε από χαρά,και προσπάθησε να με στηρίξει ψυχολογικά γνωρίζοντας την κατάστασή μου αφού η ειδικότητά του είναι γιατρός. Σε αυτό τον άνθρωπό λοιπόν αφιερώνω την προσπάθειά μου για να σας δείξω την Πωγωνιανή από ψηλά.
Βαγγέλη και δημόσια σε ευχαριστώ πολύ γιά όλα.

Θα τον γνωρίσετε καλύτερα πατώντας το παρακάτω λίνγκ

http://vostiniotis.blogspot.com/

Πηγή: tzourlakos.com

Πώς απαξιώθηκε γενικά το Πωγώνι

Vostiniotis-more/Ταξίδια (600 βίντεο).